14 oct. 2012

Pusculita



 Poate va intrebati de ce atata munca, cand se poate cumpara pusculite de toate modelele si culorile de-a gata...
-dar mie mi-a facut placere sa lucrez ,chiar daca nu mi-a iesit ce ma asteptam,
si am invatat si doua chestii noi,o sa scriu pe parcurs...


prima data am taiat o sticla de plastic,
am taiat din ea,sa nu fie prea lunga,si am lipit-o cu banda de hartie,
am mototolit ziarul dand forme de picioare,urechi si codita,prinzandu-le cu scoci,apoi le-am lipit pe sticla
iar apoi a inceput lipirea hartiei,
am rupt bucatele de ziar si am imbracat toata suprafata,ca sa-mi fie mai usor,dupa un strat doua de hartie ,lipeam un strat de servetel...
am lasat la uscat,si dupa ce s-a uscat bine am taiat gaura pe unde se introduc monedele... 


Primul lucru ce l-am invatat a fost sa acopar totul cu ipsos,
dupa cum se vede in poza de mai sus se vad culorile de pe servetel,
problema asta am avut-o si la alte,proiecte,
daca vroiam sa pictez o cutie trebuia sa dau multe straturi de culoare pana sa se acopere bine totul,
si deci cum aici imi trebuia multa culoare alba,m-am tot gandit cum sa fac ,stiam ca este ceva care se foloseste si la tehnica servetelului sau la alte tehnici dar nu stiu cum se cheama,
asa ca m-am gandit sa incerc cu ipsos,
am pus ipsos intr-un vas,nu chiar mult 2-3 linguri si aracet,am amestecat totul bine,pana a devenit o pasta subtire,am pus si un pic de apa,apoi am pictat catelul,si am lasat la uscat.
dupa uscare ipsosul nu a ramas chiar alb dar e destul de bine asa,
 

pentru blanita,asta e a doua idee ce am invatat-o:)am folosit lana,tot din motiv ca o sa-mi intre multa culoare alba si nu aveam,
am taiat-o marunt,marunt,


 am dat toata suprafata cu aracet,putin diluat,
apoi am pus lana apasand bine,
dupa ce am pus peste tot,l-am lasat la uscat pana a doua zi,


a doua zi,am indepartat tot surplusul,
pana a ramas doarce era bine prins in aracet,
i-am vopsit boticul(capacul),i-am facut doi ochi,am pus o fondita si e gata sa fie umplut cu banuuti:)


 vedere de sus




 si gaura pentru introdus monedele...


8 comentarii:

  1. Ce frumos e catelusul! Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca am vazut la tv un sarpe realizat printr-o metoda asemanatoare, dar n-au folosit ipsos, ci doar ziare si lipici.
    a, ii stii! aia de la Art Attack.
    au facut niste serpi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie imi place tare mult cum a iesit! Poti incerca data viitoare sa folosesti servetele albe.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...