22 nov. 2012

Chocolate Fudge


 Am tot vazut pe site-urile americane aceasta ciocolata usor de facut,
dar nu prea m-a atras,pana am vazut poza de mai sus,si am zis ca asa mai da,am sa incerc:)
Pentru cei care obisnuesc sa faca cadouri si ceva dulce facut in casa ,
cred ca ar merge numa bine asa un cadou:)
se pune ciocolata in forme specifice sarbatorilor de iarna,se orneaza,
apoi se pune intr-o punguta transparenta
 se leaga cu o fondita si e gata:)

 

Pentru ciocolata am dat o cautare pe google,
unde sunt multe retete,
eu oricum am facut la ochi cu ce aveam la indemana...
Reteta normala e:
400g lapte condensat,
50g unt,
400 g ciocolata cu lapte,
obtional:alune stafide,
si esenta de vanilie,eu am pus rom si are gust exact ca si ciocolata de casa:)

 

Intr-un vas se rupe ciocolata bucatele,se pune laptele condensat,untul si esenta de rom
 se pune la foc mic,pana se topeste ciocolata si untul...
Eu am lasat putin la racit,apoi le-am pus in forme si le-am dat la frigider pentru cateva ore.
Ciocolata nu se intareste foarte tare dar nici lichida nu e.
Daca se pune in tava mare,se pot taia cubulete...
Asa cum le-am facut eu se mananca cu lingurita:)
Inainte de a pune ciocolata in forme ,am uns formele cu putin ulei(poate trebuia unt)
si totusi nu am reusit sa le scot,chiar daca le-am tinut putin si la congelator...





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...