7 dec. 2012

Ingeras II


Pentru acesti ingerasi ii multumesc surorii mele :)
sunt foarte frumosi si usor de realizat...
Pentru ingerasii visinii,am folosit un carton dar e mult prea gros,
pentru cei albi am folosit coala alba de hartie...
......................................................
Am taiat 10cm dintr-o coala pe lungime,
si am indoit tip acordeon,


-am legat cu un snur mai sus de jumatate,


-apoi am taiat la mijloc pana la snur,
ca in imagine,
 

-am lipit partea de sus de corp,


-in spate,pe mijloc am introdus o scobitoare mare(bat de frigarui)
 

pentru cap am folosit o bila de hartie,iar pentru par bilute de polistiren,
 

-sau o simpla margea mare,
 

 -am prins capurile in scobitoare,
le-am pus cate o fondita si gata,
simpli si de efect:)
 


3 comentarii:

  1. Am observat ca in ultimele zile au tabarat ingerasii peste noi :))
    Multe feluri de ingerasi draguti si delicati.

    La tine si la mine si la Roxana au venit ingerasi origami din aceasi famile :) Stiu ei de ce ...

    Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da da,au venit sa ne insenineze zilele pana la sarbatori:)La noi ningeeee:))

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...