14 ian. 2014

Papusa Chocolat


Cand am realizat papusa,m-am gandit la un alt nume - Cristel 
-o colega de-a lui Levi, o negresa draguta foc :) 
Dar au inceput intrebarile din partea lui Levi,de ce Cristel,de ce are fundita,colega lui nu are, si nici macar rochita ca asta,atunci am zis ca renuntam la nume :) 
Apoi fetele de pe Tomnarella au venit cu ideea...
s-o cheme Chocolat si chiar i se potriveste :)


Nnu am avut un tipar ,
am luat o foaie am desenat un corp,am decupat ,le-am prins pe o bucata de fetru pus in doua,


-am cusut la mana pe marginea hartiei,


-apoi am taiat lasand o rezerva de 2-3 mm,am intors pe fata si le-am umplut cu vatelina.
Nu am poze dar corpul e facut separat din panza...


Cel mai greu mi-a fost la par,
si cat am lucrat la el,tot e cam zburlit :))


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...