14 feb. 2015

Portfard cu buline!!


Dimensiuni 25x15cm
-se pot face si la comanda!!


6 comentarii:

  1. Anca mă uit la toate minunățiile pe care le faci! Sunt toate așa frumoase, cu atâta creativitate și îndemânare! Nu las la fiecare postare câte un comentariu, dar le admir pe fiecare cu nesaț. Spune-mi te rog, cum te poți loga pe forumul Tomnarella? Și cum poți posta? Că eu nu am reușit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa te inregistrezi,e al doi-lea buton cand intri pe pagina!!citesti regulamentul,dai accept apoi restul ce mai cere :)

      Ștergere
  2. Eu mi-am facut unul de mult, pentru ustensilele de manichiura si de atunci nimic.
    Imi place si floarea cu care ai accesorizat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt asa multe modele,parca le-as incerca pe toate!la asta imi place ca are baza lata!!

      Ștergere
  3. Este minunat si atat de feminin..Nici nu ma asteptam la altceva de la tine ..
    SI eu imi crosetez un portfard asa ca mi-ai dat un impuls in plus sa lucrez mai cu spor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mult spor,abia astept sa-l vad gata,mai ales dupa ce am vazut trusa pentru crosete,o sa iasa superb si asta sigur:)!!!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...